Tuesday, January 21, 2014

Suamiku Kaki Pancing....

Assalamualaikum, saje je nk story pasal hobi suami hehe..sebelum kami kawin lagi suami aku ni suka gi mancing, nak plak hari cuti suka la dia mengajak and the geng gi mancing, kalau x gi sorang pun jadi keja laki aku ni janji hati puas dapat campak mata kail....janji bahagia & bawa balik ikan kadang2 ada jgk langsung xdapat xder rezeki namanya xpe la...tapi kalau dapat...puas jgk la buat lauk..


masa ni pancing dekat dgn sungai nilai tepi jln raya


kadang2 aku ikut jugak huhu..ni masa tgh kapel...kurus x?? skrg dh momok..:P



ni la geng pancing suamiku..zul @ wak selaku suami kawan baik ku yati..masa ni dia free hair lagi skrg dh pakai tudung & belum kawin lagi..


ni dekat puncak alam



ni kt kolam ikan, nilai


puass nk siang ikan sebesar ni...


besar ooo..nama ikan ni aku xtau huhu aku tau makan jer...





 ni ikan rohu kot aku pun xingat...huhu ..bersedia untuk di siangg, penat jugak la nk siang ikan ni bnyk sisik dan agak besar..masa nk siang ikan ni, baby cahaya tengah tdo so boleh la aku duduk dlm bilik air berjam2..huhu



bersedia untuk digoreng



kalau x nk melekat celup dgn sedikit tepung


ni la hasilnya bila dh siap masak..sedap makan dengan nasi panas2...

nak ikutkan byk ikan suami aku dapat, tapi x sempat nk snap gmbr ni jer la yg ada

sekian...:-)

No comments:

Post a Comment